L’objectiu dels nostres serveis consisteixen en cobrir les necessitats de qualsevol empresa amb ganes de créixer mitjançant la franquícia.

Amb aquesta finalitat hem agrupat la nostra prestació de serveis en tres eixos principals:

Estratègia i projecte

Fase preliminar de preparació amb l’objectiu d’organitzar el vostre projecte, validar les seves necessitats i iniciar la preparació de documents operatius que permetin que l’empresa pugui franquiciar.

Marketing i comunicació

La nostra especialització en franquícia ens permet crear o adaptar suports i eines comercials que faciliten les accions de captació de franquiciats.

Departament d’expansió

Gràcies al nostre compromís i implicació som una empresa fiable per a l’externalització del departament d’expansió de la vostre empresa o com estructura comercial complementària al mateix departament.

Estratègia i projecte

El principal valor de la franquícia és oferir a les empreses amb èxit comercial la possibilitat de fer créixer el seu negoci. Ara bé, el principal repte és preparar i transformar un model comercial d’èxit en una organització empresarial preparada per franquiciar.

Per això, a part d’un concepte de negoci sòlid cal un projecte de franquícia adequat. Per aquesta raó estudiem el model de negoci de la vostre empresa i us ajudem a trobar la millor manera per créixer.

VILAX aporta la planificació estratègica i les bases documentals necessàries que donen forma a l’estratègia definida.

Anàlisi del mercat i la competència

  • Potencial, oportunitats i riscos
  • Productes, imatge i preu

Base documental de la franquícia

  • Informativa: mailing, dossier, web
  • Contractual: precontracte i contracte
  • Operativa: manuals i protocols

Viabilitat econòmica 

  • Valoracions del projecte
  • Anàlisis del model

Estratègia pel concepte i l’expansió

  • Propostes de franquícia
  • Format de franquícia i àrees d’exclusivitat territorial
  • Objectius i implantacions prioritàries

Marketing

El primer objectiu en qualsevol pla d’expansió és atraure potencials candidats.

Per aquest motiu, és primordial disposar d’una bona documentació informativa amb els missatges comercials adequats i adaptats a cada negoci.

Personalitzem les diferents accions en funció dels objectius de cada empresa, del seu sector d’activitat, del perfil del candidat que es busca i de les zones d’obertura.

Creació / Revisió

Dossier de Franquícia
Presentacions corporatives
Creació o redisseny de la web
Catàlegs, fulletons i anuncis
Creació d’e-mailing

Marketing web

Estudi i selecció de portals
Marketing a les xarxes socials
Publicitat a Google Adwords
Posicionament WEB

Organització d’esdeveniments

Inauguració d’establiments
Actes de Relacions Públiques
Presència en Fires