Expansió de negocis
Expansió de negocis
A VILAX ens dediquem a l’expansió de negocis desde fa 15 anys. Durant tot aquest temps hem desenvolupat una filosofia de treball propia, dirigint els nostres esforços a impulsar:
FRANQUÍCIES:
Ens dirigim a franquícies que vulguin expandir-se per tot el territori o de forma local mitjançant propostes personalitzades i orientades al model d’expansió definit previament. Més de 15 anys impulsant franquícies de diferents sectors (retail, llar, alimentació, serveis, hostaleria, bellesa, comunicacions …).
CADENES DE RETAIL:
La localització dels punts de venda, juntament amb un bon pla d’expansió, son sens dubte, un dels elements més importants per a l’expansió de xarxes. Treballem directament, per poder oferir el local més adequat de les principals ciutats d’Espanya.
NEGOCIS:
Ens dirigim a qualsevol negoci que busqui una empresa amb estratègies efectives, implicada en el dia a dia del seu projecte per aconseguir els resultats marcats. La nostra missió és analitzar el cas des de diferents perspectives i estudiar diferents estratègies d’expansió, escollint aquella en què es donin les premisses efectives de creixement.
BOTIGUES ONLINE:
Ajudem a les empreses a incrementar el seu rendiment, a ampliar les vendes i a millorar els resultats de les seves botigues en línia. La nostra experiència ens ha permès adquirir un ampli coneixement sobre el que funciona i el que no funciona en e-Commerce.
Una eina clau abans de començar a impulsar qualsevol negoci (Pla d’acció) és definir un pla d’expansió. És tracta d’un document que inclou un anàlisi de l’expansió potencial de l’empresa, així com el diagnòstic d’aquesta expansió; sempre tenint en compte les característiques pròpies de l’empresa i l’entorn en què es produiria el creixement.
L’objectiu d’el pla d’expansió és presentar una previsió de creixement en volum de treball, benes, creixement en zones o en forma de negoci en línia. Com a objectius secundaris es podrien indicar també tenir una guia per a realitzar l’expansió, detectar possibles problemes en la posada en marxa d’aquesta o fer una presentació de l’empresa davant inversors, nous distribuïdors o socis de l’empresa o entitats financeres.